Google+ Followers

Saturday, August 29, 2009

Sayang saya


Terima kasih kepada si dia, yang siang malam memberikan semangat dan sokongan di kala saya hampir-hampir putus asa tidak mahu meneruskan penulisan tesis, putus asa mengikut format penulisan tesis Gaya UKM yang renyah tu, dari segi kewangan untuk printing semualah!

Thanks honey, for you being there for me at ALL times!

2 comments:

pali at blog said...

ada ke patut..esok nk hantar tesis..mlm tu baru nk cari kedai print..nk print kaler plak tu...sabar je lah...hahah...nasib baik berbaloi..mane upahnyer...

aeryn said...

punyelah tak bagi tengok masa dia tulis komen ni (dalam hati berbunga-bunga harap komen romantik ke apa, rupenye..)

em, yellah-yelah, phd nanti tak wat dah macam ni...