Thursday, June 23, 2011

Part II: Of my birthday

Sekarang jam 3.05 p.m, sorang pun budak opis aku tak wish birthday. nampaknya diorang tak tau hehe. it is ok for me, sebab most of the time when people do wish me to my face, i do not know how to reply. maybe just thanks. most of it, speechless. because i just hate birthday.

And just as i type this, ada sorang opis mate wish aku pas dia buka fb dia, thanks kak anna, sebab wish.hehe, siap wish dalam bahasa iran lagi. hehe. BTW, she is pregnant with her second baby. congrates kak anna, very productive! alhamdulillah.

Ramai orang tanya aku, bila lagi. adoi, rilek ar, aiyris belum puas manja maa dengan aku. KEsian dia nanti. Takpe, nanti ada rezeki adalah, korang yang lebih rezeki, takpe, carry on dulu. ok? wish you all the best ;)

Disebabkan terkesan dengan blogger greenapple tu yang pergi arianni, aku pon pergi la tadi . ada sale 40%. wow. aku tak paham still, harga dia mahal. aku ingat tudung aku paling mahal pon rm25 je kot. Oh, im so cheapskate!

till then, nak buat kerja dulu. ;)

No comments: