Tuesday, May 6, 2008

Kenapa 5??

Ooooh..saya telah ditag oleh kawan saya, ayin..

Di celah-celah kesibukan..

So here it goes..(maaf kalau pewrmintaan saya ini agak mahal..ya, ya..saya tahu saya tak mampu lagi buat masa sekarang, tapi bak kata orang, tak kena bayar pun kalau berangan, bukan?)


Lima hadiah impian saya, dan alasan saya mengimpikan mereka:



Apple laptop..bagi menggantikan laptop saya yang dah kopak ni, huhu...

Clarks shoes..Siapa yang tidak mahukan keselesaan..?


hehehe..yang ni tak perlula nak diceritakan lagi, bukan?? Triton Mitsubishi

hahaha..muslimah swim wear..untuk kecebur2 bersama2 kawan2..


New tennis racquet..yang lama dah lunyai..huhuhuk

Lima impresi terhadap orang yang diminati:


Dia...
  1. Kekasih Allah
  2. Beriman
  3. Terlalu banyak berkorban
  4. Pandai menghiburkan hati para sahabat
  5. Kesabarannya begitu tinggi (Saya selalu menangis diam2 bila mendengar kisah pengorbanan Beliau menyampaikan ajaran Allah, hehe nak nanges terang2an nanti takut digelakkan pula)
Dia adalah Rasullullah, idol saya..

Perkara paling hebat pernah dilakukan untuk anda:

Islam..yang disampaikan kepada saya, Alhamdulillah...

Lima ciptaan paling digemari:
  1. Komputer/internet/wifi: orang yang menciptanya sungguh genius.
  2. Handphone: evolusi selepas komputer
  3. Aiskrim
  4. Kereta: genius.genius.genius.
  5. Kasut: My obsession.
Maha suci Allah yang menciptakan semua....

Lima perkara yang paling dibenci:
  1. Keadaan yang pakej ini: Panas, ramai orang bersesak2 dan kelaparan. (Contoh: sila pergi ke jalan TAR untuk shopping seminggu sebelum puasa)
  2. Orang yang meninggi diri
  3. Avanza drivers (yang buat jahat kepada saya di jalan raya )
  4. Orang yang tahu hukum hakam agama melebihi orang biasa, tapi buat2 tak endah akan dosa pahala)
  5. Orang yang tidak tahu menghormati perasaan orang lain a.k.a sellfish. Bila masa susah minta tolong pada kita, tapi masa senang hilang berterbangan entah kemana, and at the end datang kembali kepada kita,..my say: Er..go to hell..

Lima orang yang anda mahu tag ini disambung

  1. Yong,
  2. Ima,
  3. Mint
  4. Mama Izz
  5. Yan






1 comment:

MiSzEniGmA said...

soalan yang agak mencabar..anyway, i'll try my best to answer it..thanks dear!