Google+ Followers

Monday, April 1, 2013

Bandung day 1.

Setelah menunggu penuh jemu, post bandung ni dihasilkan. Nak buat macam mana, aku pun jemu nak tunggu entri ni. Takde masa konon. 

So, setelah percutian ini direkayasa oleh geng ntahapehapentah, maka kami telah merealisasikan impian kecil kami ke bandung. 

Tiket Flight Air Asia              : RM 210 per pax
Hotel Golden Flower (4D3N): RM 210 per pax

Day 1:

Sampai je hotel dah nak maghrib. Memasing dah kebulur nak makan, maghrib2 pun kami redah la jugak pasar creepy yang jual kasut je niat dihati nak cari nasi padang kedepauuu kebabom sedapnya last-last tak jumpa. We met dead end road by the way and it was creepy as hell yeah better turn around and we have some buffet finally at the hotel. Amagadd.

Kena publish separately ke ni. Apa ni. Hoi blogspot. you sucks!




Pandangan dari atas. Serabut aku tengok penempatan dorang ni..



Muka Memasing happy dah sampai hotel
Hotel selesa..alhamdulillah
Keluar hotel nak cari makan dah remang senja di bandung. 















1 comment:

Anonymous said...

"kedepauuu kebabom sedapnya last-last tak jumpa..."

haha..me like this kedepauu kebabom wordie ^^