Tuesday, October 9, 2012

Langkawi Trip (Part 2)




Hahahaha sebab aku ada free time ni, aku sambung part 2 jyeahhhhh!!!!

So Hari kedua dimulakan dengan hujan, hari ketiga pun sebenarnya..Tapi aku tak mengeluh pun sebab aku suka hujan! Dari dulu tak pernah tak suka hujan..Serius tak tipu.. Jadi hujan dah makan setengah hari. Lepas makan lunch=RM 60++, murah kan?? makan 8 orang..ha kau..amek..pikir punya pikir..next plan..!!!! kami pun survey la Haji Semail Group ni hah..kau jah,, excited lagi mak jemah!!!

Tapi mak jemah maintain..sebab mak jemah hari ni survey dulu..hahaha

Ni la dia tempat berpuaka itu.. kena control kekuda ya mak jemah sekelian..




Kekuda mak jemah masih boleh dikawal..MURAHHHHH!!


Nampak bapak budak tu? kesian dia..nak round lebih2, kena jaga anak, mak budak menggila kat dalam..ni kedai sebelah Haji Ismail Group HIG, Tapi kedai ni mahal la..
Murah beb..Tapi pikir dua tiga kali sebab kang nak angkut naik belon macam mana???

Lepas tu kitorang park kereta kat resort, jalan kaki je ke UNDERWATER WORLD! yahoo... wey sapa layang bongek sangat cakap tempat ni tak best?! best la woi..bawak budak-budak..mak budak pun teruja!

Tengok..dah kata..muka excited kan?

Ni ikan yang mulut buaya tu..
So malam tu makan kat Restoran Wan Thai..Suggested by Yan. 

Yang ni Soft Crab masak 3 rasa, rasanya. hahaha

Kerabu mangga

Tom Yam. Sedap!


Budak Sesat.



Peace!

Memang sedap. Sekali dapat bil RM 300. Aku macam hesitate je nak bayar. Pastu dia tengok muka ketat aku, dia pun cek balik bil. Rupanya cuma RM 208 je. WOW! murah. 10 lauk nasi air semua. murah la kan. 8 Orang makan..

Balik tido.

No comments: