Wednesday, October 31, 2012

Flasher

Korang tahu tak flasher tu apa?

Flasher tu gelaran untuk orang lelaki gila/sewel yang suka menunjukkan kemaluan tanpa sebab yang reasonable. Wah nak reasonable ye kau hahaha?

Citer dia berlaku beberapa bulan lepas. Aku baru teringat citer ni pagi ni hahaha. ok ok back to the point.
Malam tu aku dan Mr Pali and aiyris nak gi beli barang kat kedai. Kitorang kena naik kereta yela rumah kat kat ceruk jadi kedai pun dah berapa kilomter dah dari rumah. Masa tu aku drive. Masa tu baru lepas hujan. Jadi kat jalan raya pun tak banyak kereta dan tak banyak orang.

Jadi, masa drive tu aku pun ternampak la sorang budak lelaki ni. Muda lagi aku rasa dalam darjah 6 macam tu..Berseluar pendek paras lutut macam tengah kesejukan berdiri kat simpang. Masa kereta aku pass by budak tu, aku terfikir, apa la budak ni buat dah malam-malam ni balik la boleh pulak kau main hujan kan? Dalam hati aku kesian/pelik/fikir apa mak bapak budak ni buat tak check ke anak korang gi mana? 

Aku ni jenis yang curiosity tak bertempat tau. So dalam beberapa minit pas tu, aku tengok la kat cermin belakang, aku nampak budak tu melondehkan seluar dia. Siyes aku nampak. Kebetulan bas Uni Nottingham berselisih dengan kereta kitorang. So nanti banyak la awex turun.

Terus aku gtau Mr Pali. 

Boleh dia kata

'Budak mana? takde pun nampak budak kat simpang tu?"

Biar betik bang oi. aku confirm aku nampak.

Ok now bertukar menjadi seram.








Tapi kan. 



Setan pun ada yang jenis flasher ke?

1 comment:

Anonymous said...

so, min nampak antu ke??aiyokk~~