Thursday, March 8, 2012

Tribute to Whitney Houston

Tajuk tak boleh blah. Tapi disebabkan Chef Ismail post beberapa lagu mendiang maka aku pun sedar yang aku adalah minat kepada mendiang ni.

Well, to begin with, i kinda grew up with her songs. Yang paling hysterical adalah lagu ni: I WILL ALWAYS LOVE YOU. Lagu ni kalau takde music background pun aku rasa sedap. Goosebump bila dengar. Suara memang Mariah Carey, Christina Aguilera ke Rihanna ke tak boleh lawan punya. Aku ingat ni citer The Bodyguard. 

Memang masa tengok tu kalau boleh nak laki yang macam Bill Costner yang memang macho tu. Paling romantik masa Whitney atas pentas tengah perform then orang laki ramai-ramai serang dia, masa tu Bill costner defend Whitney aduhainya punn sangat romantik! arhhhh cair. sila muntah. Speaking of which, aku nak cari dvd citer tu lah.
Romantik kan? Yang belum kawen tak boleh macam ni.

Comel kan?

And aku rasa Whitney Houston Adalah nigger yang cantik. Lagi cantik dari Beyonce and Rihanna. 

Nigger yang cantik


Next lagu ni, masa zaman terkinja2 aku dulu. I....wanna dance with somebody.. haha jangan tak tahu, ateh aku dulu belikan aku baju yang rambu ramba siap ada handbag masa umur aku 5-6 tahun macam tu. Make up toksah citer masa ni. eye shadow 5-7lapis, maskara, rambut mesti mengerbang punya (kredit kepada rambut aku yang sedia mengerbang). korang boleh imagine tak?ha anting-anting panjang jangan lupa.  Pastu tergedik2 menari lagu ni. Kekonon buat video klip ar hahaha memang tak boleh blah. Ye aku dari kecik sudah gedik. sekian.

Lebih kurang macam ni la fenyen aku dulu..
 Lawak tak? korang boleh bayangkan aku, ye, AKU macam di atas?


Satu lagi..I have nothing..pun best gak.

Kalau heart broken masa dulu-dulu cinta monyet bodoh masa sekolah dulu dengar la lagu ni ..Where Do Broken Hearts Go. Best. Best. Best! (Gatal kau kecik-kecik dah gatal bercinta..mana ada..)

Cantik ;)


Lepas-lepas tu aku dah tak berapa layan dah Whitney ..lagu dia yang terakhir masa aku form 4, Heart Break Hotel. Asal balik sekolah je dengar lagu dia. Pastu dah tak famous dah dia kat hati aku. cewah. 

Suka gambar ni ;)


Tup-tup dengar dia meninggal. Dah sampai ajal. Pasal apa unknown rasanya. Tapi maybe sebab overdose drug ni.

Kesian dia. Laki dia Bobby Brown pun tak dapat ziarah dia. And im gonna miss this STAR for ever.


RIP.


1 comment:

MiSzEniGmA said...

my all time fav are "all the man that i need (ye ke tajuk die?)", "heartbreak hotel", "where do broken heart goes?" & "i learned from the best"..maybe 1 day i should karok to these song..walawey..hahaha