Google+ Followers

Friday, March 23, 2012

10 Random thoughts

Random thoughts:

1) Aku hairan, kenapa ada anak yang sanggup melukakan hati mak ayah yang melahirkan dan membesarkan dari kau kecil tapak tangan. Lari dari rumah ikut teman lelaki lepas tu claim kena culik?? macam haram je perangai macam tu. ok? boleh pergi la terjun lombong kalau macam tu.

2) Lepas ni aku nak kena gi port dickson. Ada seminar KPI di Hotel Avillion Admiral Cove. Tah macam mana rupa hotel tu, jap lagi tahu la.

3) Aku rasa suara Liyana Jasmay ni macam budak kecik.

4) Setiap hari dengar JOHARA buat aku gila gelak sorang-sorang dalam kereta.

5) Gaji dah masuk semalam yeay! tapi boleh tak sedar semalam banyak giler keja hahahaha

6) Moral of the story for yesterday: jangan lawan tokey PROTEOMIC wahahahahahahahahahahahahahahahah

7) You will know your body is sleep deprived even when your eyes are open, but you do not realize the       surroundings and unalert. like sleep walking. zombie. zomba.


8) Sleep deprived also can reduce the level of leptin hormone, that responsible to control your hunger. So bila hormon ni berkurangan dalam badan kau, kau akan rasa lapar dan makan secara berlebihan keesokan harinya. Maka mari kita tidur awal setiap hari pukul 10 dah tido jom.eh.

9) Tengok orang kurus buat aku stress. Tak cukup makankah engkau? Engkau makan lagi banyak dari aku pun kurus dan ini tidak adil! hahahaha..

10)  Ego will get you nowhere.


No comments: