Thursday, August 11, 2011

Iran:Conclusion dah. takde masa nak buat part2 3 bagai

Salam..

Bukan niat di hati tak nak update blog, tapi setiap kali nak upload gambar, mesti tak berjaya. Semacam ada setan kat dalam p.c ni.

So, sebab dah basi, saya nak bagi konklusi sajalah (dahla tu, takda gambar pulak), hehe:

  • Kat Iran kat tetepi jalan dia baaaanyak dorang tanam rose, macam pokok bunga kertas la kat msia ni, tapi, pavement kedai kotor, mcm takde simen
  • Orang-orang dia, fulamak, canti-cantik, jenis yang dagu terbelah mcm siti nurhalize tu, hidung terpatuk, putih2..jarang aku nampak pompuan dia yang gemuk, tapi pakaian dorang tetap sopan la. Salute!
  • Cheese kat sana murah, dorang kata. tapi aku rasa bagi kita, mahal gak kot. Kat sini cheese tu ibarat belacan la. Pagi petang siang malam dorang makan cheese.
  • Cara pemanduan dorang adalah sangat teruk. ruthless. dangerous. sakit jiwa and jantung aku naik teksi dorang. pulak tu keta sume jenis lama plak. mau tak tercabut tayar keta dorang tu. Bumper main langgar je, trafik light takde sangat, kalau ada pon dorang main redah je. Orang yang jalan kaki pon dah macam berluma dengan org yang bawak kereta. kira dorang ni mmg tak takut keta la.peh! Sampai aku heran kenapa takde pemandu F1 daripada negara Iran ni. Peh!!

So, overall Iran ni cantik, tapi next time kaalu pergi, better go with pakej.




No comments: