Thursday, September 17, 2009

Kasut Kerani

Rentetan peristiwa persiapan raya ni kan, OhEMjey, i dah beli kasut kerani yang i idam-idankan selama ini. Huwahuwahuwa. Cuba teka kasut kerani tu kasut apa? and, OhEMjey! i bought 2 shoes and i was like sooo Paris Hilton last nite (eii gelinye kat diri sendiri gedik rasa macam nak sepak diri sendiri sampai penyek).

Oh okay now, get my feet back on the ground.

But seriously, Korang tau ke tak kasut kerani tu apa? ngeee gelak jahat.
With the full support and persuasion from my hubby, thus he said that i should reward myself (For getting my master Degree, new job and child in my belly), i FINALLY closed my eyes and said, What the heck, it is so true that i should reward myself for being me!. Ngeh.

And today wearing the shoes, feeling so "obligated" to go to work konon2..and thus my feet got some minor bruised. ceh apadaa.

And i also bought the set bersalin already. And relocate some duit raya for the kids. and my father.

Tonite, we'll be off to Gerik.

Selamat hari raya!


4 comments:

MiSzEniGmA said...

u should reward urself once in awhile dear..

p/s: setelah 27 thn hidup, hari ini, sy tau ape itu kasut kerani..huhu :)

Aeryn mummy aiyris zarra said...

yong: Pali yang bagi nama kasut itu. ceyyyy

syauqahwardah1209 said...

salam mdm..

mdm dah tunggu hari je kan..

anyway, slmt hari raya mdm.. :) maaf zhir batin..

mdm, sy doakan kesejahteraan mdm n baby.
semoga Allah prmudahkan proses deliver baby mdm 2 nt..

InsyaAllah.. :)

doakan sy dpt buat dgn baik dlm test y menimbun2 ni...

wuwuwuwu (T T)...

ika_nadira said...

salam...
eryn, dah deliver belum nih... lame tunggu brite baby baru... tak sabar rasenyer nak tengok baby eryn nih...