Thursday, January 19, 2012

Ni yang buat aku tak sabar ni.

Kejadian lunch tengah hari tadi.

Kami ada seminar pelajar yang presenta research progress in one of the hall. so R.O yang ada ni datang masa nak lunch je la sebab memang masing-masing buat kerja. Ada yang buat PCR, ada yang install mesin proteomics tu (aku la tu), ada yang tulis jurnal etc.

Ok, kami datang sebenarnya, terus terang je la cakap eh, memang nak makan je. Siapa taknak makan free. kan? Lagipun makanan berlebih selalu buang.

So kami pun amek nasi dan duduk dekat meja (satu2nya meja ) kaunter pendaftaran. masa tu awal lagi orang semua tak keluar lagi.

Tetiba orang semua keluar nak makan termasuk beberapa prof termasuk bos aku.

EPICnya: bila aku baaaru nak suap nasi, Dia boleh datang kat aku suruh aku bangun dan bagi tempat duduk aku tu kat prof pompuan satu lagi ni yang tengah beratur amek makanan. Macam tak sempat-sempat kan nak tunggu aku habis.


PUNYA LA AKU BENGANG.

 Attitude zero! 

Kecik hati betul aku.


No comments: