Google+ Followers

Monday, February 7, 2011

Dah!

Hati aku selalu cair disebabkan Aiyriszarra.
Selalu tersenyum dengan keletah dia.

Kejadian baru-baru ni.

Aiyris suka sangat main air, main air di sini bermaksud, bila dia minum air konon-konon dahaga sangat tengok dari gaya dia menyedut air tu kan ke ko tak sampai hati nak stop kan dia? pastu dia bukan telan air tu, dia biarkan air tu keluar dari mulut dia. Yela, maybe salah aku gak sebab aku gak yang ajar dia ludah balik bila kumur gosok gigi.

So, nak dijadikan cerita, aku dah tak tahan tengok dia main air habis basah baju dia kan. So, pas ganti baju dia, aku pun cakap dengan dia sambil jari telunjuk aku menegaskan bahawa:

"Ha, aiyris, minum je, jangan main air tau?"

Ok la pastu aku bagi dia minum.

Dia minum. GUlp.Gulp.Gulp.

"Ahhhhh ....Dah!" Aiyris cakap sambil jari telunjuk tiru apa aku buat tadi.

Pecah perut aku. hahaha tak jadi nak marah.

Wakakaka.



2 comments:

MiSzEniGmA said...

aiyris keopta!!..like ur new look..nice :bd

pali at blog said...

yong:thanks ;)