Google+ Followers

Tuesday, February 1, 2011

Sesuatu untuk diinsafi..


Gambar kredit kepada Ugik wajo?ntah aku pon tak kenal.

Tengok betul-betul gambar ni.

Air mata aku nak mengalir, tapi ku tahankan jebat sebab ada opis mate. Gambar ni diambil di makassar, indonesia.

Aku tak kira la kalau indonesia dengan Malaysia macam tak ngam sekarang kan. Tapi INI, harus dibantu.

Gambar ni instantly buat aku insaf. Aku rasa bersyukur sangat. Aku sayang anak aku. Sayang sangat.

Imagine kalau baby tu baby korang, macam mana.

Subhanallah, kenapa menebal sungguh naluri ibu ni bila dah ada anak?Ya Allah..Ampunkanlah dosa-dosa aku dan peliharakanlah anak ini, dan zuriat kami ..Aminnn

2 comments:

Benedict Bernard said...

jiwa kau jiwa pompan sangat! tapi diri kau aku tengok brutal sket..mcm mana eh confict mcm tu? ops!

aeryn mummy aiyris zarra said...

oi, aku ni brutal eh. tolong sket. pompuan dgn simpati kan ke lain?