Google+ Followers

Friday, November 26, 2010

Sorryla ni entry aku mencarut.

Tadi aku tengok satu video klip kat FB. Video tu pasal sorang maid ni mandikan baby kecik dalam setahun lebih (baya aiyris) dengan kejam sekali. Dia basuh bontot budak tu dengan kaki dia, pastu jirus-jirus muka budak tu sampai aku rasa budak tu nak lemas. Dia tarik budak tu bila budak tu nak lari. Budak tu nangis tak henti.

Eii BABI betul la maid macam ni.

Sumpah aku taknak maid. Biarla rumah aku selerak macam kapal nak karam ke.

Betul aku cakap, kalau aku jumpa maid macam ni dalam hidup aku, aku BUNUH je.

Geram sebab aku kesian budak tu. dahla macam Aiyris.


AKU NAK BALIK AMEK AIYRISSSSSSS!!!!!!!!!CEPATLA PUKUL 5!

3 comments:

Benedict Bernard said...

cepuk je maid mcm tu

MiSzEniGmA said...

die xmain cepuk2 ni pokcik..die nak b.u.n.u.h terus..(since when sahabat sy ni betukar ganazz..??)

aeryn mummy aiyris zarra said...

ben10: ye betul kata cik misenigma kita

yong: got personality split here ngehehehe