Thursday, November 25, 2010

H.U.J.A.N + L.A.P.A.R

Ok entry kedua dalam hari ni sebab. Aku nak blog pasal hujan.

Bila hujan, jadi sejuk, betul? bila sejuk, jadi lapar, betul? bila lapar mesti makan kan, betul? bila makan jadi gemuk, betul? bila gemuk jadi susah hati , betul?

Jadi. Betul tak hujan ni berkorelasi dengan kegemukan? Jangan ambil kira faktor tak bersenam tu la.

Apa la yang aku merepek ni. Aku lapar sebenarnye. Teringat pulak kat butter cake yang kat umah yang aku bakar semalam tu ha.emm..pastu teringat satay, mek di ke.

Oh ye, balik ni nak masak apa eh. Adakah masak sambal ikan tenggiri (bila ikan tenggiri teringat fazia, hahaha sebab ikan ni mahal, dulu dia selalu masak), atau ikan tu nak buat asam pedas je?tapi aku suka makan ikan goreng dengan kuah asam pedas.em sedapnye.

Aku lapar, tu je motif aku. Aku tinggal sorang pulak ni kat opis. Dua ekor lagi mengulau. kemain lagi depa, aku apa kurangnye? kan ke aku tengah lagha ni update blog waktu kerja? K.E.B.E.R.K.A.T.A.N.! MANA?

Wahai Norazrin Ariffin, sila sedar. ok. Balik kepada penulisan journal pulak.

alaaa...tapi nak membebel lagi.

Dah..Pergi buat kerja!

Ok..
-
-
-
-
-
-
-


Pompuan gila ni dah gila cakap sorang-sorang dalam blog.

No comments: