Google+ Followers

Wednesday, December 30, 2009

HARAM... (tajuk kali ini memang keras sikit sebab aku tension)

Sangat-sangat menyampah dan bosan bila tak ada internet di pejabat dan terpaksa meminjam komputer kawan dan bila balik rumah pun tiada internet.
Bosan!
Dan saya rasa mula membenci seseorang dalam hidup saya. Sebab dia, keluarga saya jadi hancur begini.Ya, saya mahu meninggalkannya. Selamanya. Sejauh-jauhnya sehingga dia tidak dapat mencari saya lagi untuk kepentingan dirinya. Biar dia bahagia bersama "orang baru" dalam hidupnya. "orang baru" yang saya kira haram. "Orang baru" yang terbaru. Baru sebulan!
Kononnya "Orang baru" ni baiklah, tahfiz konon. Apa jadahnya kalau pakai tudung rambut blonde sebab dye yang murah dan tergedik-gedik macam perempuan pelacur?!Memang haram.
Haram sebab dia memang tidak mempunyai keizinan untuk hadir dan tinggal di bumi di sini. Dia layak hanya berada di sana. Dan saya kira dia memang haram kerana dia memang haram. Menggedik-degik di hadapan kakak saya. Mujur saya tidak berada di sana pada waktu itu. kalau tak..
Memang dia haram. Dua-dua pun dah jatuh hukumnya haram. Haram kerana dia menzalimi saya dan semua sejak kecil. Haram kerana dia masih tak sedar-sedar.
Memang dia haram buat saya.
Dan kalau sesiapa rasa saya tidak berhak untuk menjadi seperti ini sekarang ini. Then talk to my face. I dont really F%@#$&^G care!
Kau memang boleh buat aku dan semua macam ini, Memang kau boleh tengking herdik dan pukul kami. Suatu hari nanti bila duit dan harta kau habis dikikis, dan kau merempat sebab dibuang oleh kedua-dua "orang baru" yang kau sembah tu, kau jangan cari aku lagi.Tapi Allah itu maha Adil. Dan diam-diam kami bukan kosong tapi berisi. Semoga Allah tunjukkan kau ke jalan yang benar.
Saya ingin lari!

3 comments:

ika_nadira said...

aeryn,
manusia yg berbuat zalim pada manusia lain pasti akan mendapat bahagian yg setimpal dari Allah swt. Kita hanya dapat berdoa dab bersyukur dgn aper yg kite ader... insyaallah, Allah maha mengetahui...

yunik said...

jangan tension2 beb! new year is coming. put behind old face that we hate! goog luck ;)

aeryn said...

ika: betu.betul.betul.tapi kalau dia terus2 je buat aku macam ni, mana tahan.aku nak lari la.boleh kan?

yunik: hehe. insyaAllah. Pray for me!