Friday, February 6, 2009

Today..

Hari ini:

  1. Saya pakai baju kurung warna hijau yang baru dan tudung putih. Wahh macam penyokong setia PAS pulak. huhu
  2. Hampir-hampir nak accident (bak kata kak hanim, ekshiden). 2 times. OK. Syukur Alhamdulillah. ALLAh masih selamatkan saya daripada membayar ganti rugi sebab cium bontot kereta orang. I mean, i was not intended to follow the front car too close but they suddenly stopped for stupid reason of changing lanes of which the next lane was nevertheless the same just like the previous one! S.T.U.P.I.D!
  3. Di pagi hari sangat produktif menyusun fail dan di petang ini sungguh malas lalu berblog.
  4. 6 hb Februari 2009. Hah? baru 6hb ke? lambat lagi for the next pay check!
  5. Berkomplot dengan my gurls to hang out malam ini. (Errr macam tak sedar ke kau dah kawen ha?)
  6. Read online newspaper and can not help myself to hate the politic.
  7. Begin to promise myself to cut down on "teh ais" and drink lots of water and vegetables and fruits.
  8. Friday, yeayyyy (melompat kegembiraan) BUT i will be facing traffic jam later on (emot ;( )
  9. Terjumpa Rita Rudaini dan suaminya di kedai makan nasi ayam di Sri Damansara. Oh, saya suka dia (ya, marilah benci kepada diri saya ini).
  10. Membaca blog kawan-kawan yang saya suka.
Itu je. Boring kan? memang pon. I need changes!

No comments: