Google+ Followers

Wednesday, February 3, 2010

Chauvinism?

Aku perempuan.

So what? aku tak boleh nak buat kerja kat ladang bawak terik matahari? Ada aku takut tangan aku kasar ke hape? Kulit aku terbakar ada ke aku kesah?

TAK ADA.

So give me the job task or wtf whatever. Just GIVE IT TO ME. I can handle it. Dont just go and discriminate me just because i am a perempuan, wear a baju kurung and tudung and pakai kasut kerani. What is wrong with you? Still live in the ice age or what?

Geram la wey, proposal aku dah banyak kali kena reject, padahal ikut dah tajuk yang dia bagi sume. Bila aku nak anta ni? sume orang dah hanta dah.

Semalaman aku "hang". Macam komputer yang pentium II tu nak upload movie. susah-susah sangat, aku doa je. abes cite.

No comments: