Monday, January 11, 2010

First entry tahun baru dah tak best.

Tahun baru.

1)minggu depan aiyris Zarra dah 3 bulan. apa perkembangan terbaru dia? dia dah pandai senyum2, gelak kekek2 sampai kuar suara. Pastu tidur tak nak ata bouncer dia lagi dah. Nak tidur sebelah mommy dia. hehehe. gile comel anak aku sendiri.Cet.

2) Jumaat sabtu ahad ni aku kena kerja. bosan. BIG TIME!

3) Orang Melayu bila berniaga, ok, korang tengok eh, bila dah ada untung sket, sabtu ahad dah taknak niaga dah. contoh makcik yang jual kuih dekat denagn umah aku ni. Dahla kuih dia sedap. K, kes kedua plak, supplier chemical aku ni, aku minta quotation berjanggut la nak tunggu. padahal aku dah nak set up lab tissue culture ni, mestila bisnes busar kan?

Bengong.

2 comments:

Farihah said...

reen,
upload la gambar terbaru aiyris.. mesti makin chomel.. :)

Aeryn mummy aiyris zarra said...

farihah: insyaAllah..tengah tunggu gamba latest dia daripada camera kawan.huhu. azib pon ensem apa..hehehe