Monday, October 20, 2008

Numbers..

Points about me:
  1. I feel i am trapped in myself. I should have fly on my own towards my dream. But it has not yet happening.
  2. Some of the students make faces (not feces) in the exam room facing my killer question. Do i look like i care? Tu la, siapa suruh taknak baca journal yang dah i bagi tu?
  3. Had a fabulous makan2 at ina's place yesterday. She has a beautiful big enough house i adored. Impian!
  4. Bak kata ayin, saya juga sudah gemuk. I am way too fat than you ayin! Untuk itu i ganti puasa (menahan nafsu dari maaaakaaaaan je)
  5. Got a cd player for my cheikabot (my car) after the radio turned down and gave up on me. Hahaha. There goes my pocket money (berkata sambil melihat duitku terbang).
  6. I have finished with all the borang for nikah. Fiuhh. Tetiba rasa taknak kawen, boleh?
  7. Terlalu banyak kerja ntuk disiapkan for my wedding preparation. But i just dont have the mood and enthusiasm to pull it out and done it. Err.. taknak kawen ke? (kawan2 pasti marah dgn statement ini)
  8. Baru baik dari asthma. Thank you aspergillus!
  9. Ada seseorang yang buat saya tak selesa dalam persiapan kawem ni.. saya macam tak mahu ajak dia sahaja. Jahat kan ?
  10. Bosan dengan orang-orang kaya yang berlagak. Dan kaum ibu yang bertudung litup, tapi meredhai anak berbuat maksiat. Saya tahu saya tiada hak dalam hal ini tapi hanya itu sahaja cara saya untuk membanteras. Ada 3 cara, saya tahu, tapi hanya mampu dalam hati.

No comments: