Friday, January 18, 2013

My Girl-Crush. **Shy away.....**

Maafkan saya. Saya terlalu obses dengan Taylor Swift. Maaf maaf maaf.

Saya rasa dia adalah girl-crush saya. Cantik, kurus dan putih yang cantik. Cantik suara pun sedap. Oh kenapakah.

Dan lagu ini dimainkan berulang kali di pejabat. hah!

Isn't she adorable?

WALAUPUN ramai yang tak suka sebab dia kapel sana sini dan everytime she broke up and a song will be written for the ex-es. But who cares right? Damn good those songs are!  And every song comes from her heart. Awww...

Macam dalam video klip ni. How her skin tone matches very very well with her lipstick color! and her dress?? OMG get out!

Dahlah kurus. Stress tengok dia ni lah!   WALAUPUN dia bongkok sikit. Hey orang bongkok sikt (ehem macam saya) memanglah cantik. Wakakakakakaka . wuek!

Lepas ni nak cari cd dia lah. Pasang dalam kereta wakakkkaa.

Thinking all love ever does 
Is break and burn and end-------->>>>>>> waaaa part yang paling saya suka!

Good Job Taylor. or Swiftie. May you continue write songs. neverending songs please. I tak kisah la you broke up to John Mayer ke, Kennedy offsprings ke. Janji you rock Girl!

Omg.

Ok dah kbye.



No comments: