Thursday, October 7, 2010

Perbualan yang hampir menitiskan air mata

Terjadi tengahari tadi.

"akak nak renew road tax, tapi tadi director suruh pergi dengar talk pulak kat vet" kak anna berkata. dia ni sorang yang baik la pada aku. Aku happy kawan dengan dia. You know when u meet someone that can be in the circle of life, u just wants to be there.

"then ayah akak kata tadi, susah-susah, biar abah je la yang renew kan road tax anna tu" kak anna kata lagi sambil drive. aku kat sebelah.

"waaaa baiknye ayah kak anna.." kata aku. spontan. Sebenarnya aku seronok dengar cerita dia. It makes me believe there are still a lovely man that we can call father. Same goes to my FIL. ;)

"laaa..rin, mana la ada bapak yang tak sayang anak, yang tak wat macam tu..." ok kata-kata terakhir kak anna ni aku tak berapa dengar sangat.

Spontan jugak lagi ni.

"Ayah rin tak macam tu pun" Aku kata. tak bermaksud apa-apa eh, kang kena gam lagi.

"ala rinnnnn........sedih hati akak dengar" masa ni aku tengok mata dia dah ada air mata. Adakah tetiba aku pun nak nanges dalam keta tu?

HUH. POMPUAN MEMANG PENUH DENGAN KETIDAKSTABILAN HORMON=EMOSI.

;)

No comments: