Google+ Followers

Thursday, September 30, 2010

0

Hati aku sedih sangat. SEDIH!

aku dah privatekan blog ini untuk orang2 yang aku rasa aku leh percaya and for that im cool with it.

Bagi aku, blog ni adalah umpama diary aku. Personal journal of me. Dulu memang aku publickan blog ni, tapi aku tak sangka dengan kemajuan teknologi macam ni, aku disalah tafsir. Ini catatan hati aku. Apa aku rasa, apa yang aku tulis kat sini. Dan bagi orang yang macam aku, aku ok?bukan korang, aku jenis yang bila once i let it out, dah, full stop, pastu aku dah ok, i dont hold grudge to others.

Aku sedih sampai aku tak tau la nak tulis apa dah.

HATI AKU SEDIH. MENDUNG. SEDIH SANGAT.MACAM AKU RASA KOSONG.

Dan bila ada pihak yang menidakkan hak aku untuk berperasaan apa-apa perasaan pun, itu aku rasa sama macam menidakkan kehadiran aku sebagai MANUSIA kat bumi ni. Baik bunuh je aku. kan?

Upah la assassin mana, sniper ke, pastu tembak curi aku kalau ko tanak rasa bersalah. Sebab ko memang tak suka aku dari dulu kan.

5 comments:

♥ p a A n i ♥ said...

kak rin!!! huhuhu sapekah yggg sibuk2 tu?? sabo ye kak rin

pali at blog said...

Sedih jgk..sedih dengan orang masakini yang tak ikut arus perkembangan semasa..yang tau guna internet tapi bodoh dari segi pemahaman atau penyampaiannya..kita patut set minda kita yang kita tengah baca diari orang..biarkan la ape yang nak ditulis..yang pandai2 baca tu siapa suruh..dah tau terkena batang hidung sendiri...nak sedih2 pulak..dah tahu ada orang yang tak suka perangai kita..so berubah la..jadilah yang lebih baik..bukan rugi pon berubah kepada yang baik..kita semua bukannye sempurna lagi..bukannye berjaya lagi..semua masih kena berusaha gigih lagi..tapi tak guna pon tulis panjang2 ni..rasanye tak sampai pada orang yang dimaksudkan pon..

aeryn mummy aiyris zarra said...

pony: ada orang yang dah kak rin termakan budi..

yayang: hehe yayang pulak.ehem.mr husband i lap u.

jebatkaseh said...

same goes here, ada orang curi2 baca, lepas tu sibuk nak judge aku, itu ini, SANGAT BAJINGAN!!!! love you tooooo babes

aeryn mummy aiyris zarra said...

jebat: hahaha aku panggil ko jebat. camourflage cewah. tula kan, ni la kisah yang aku nak gtau ko, tapi tak sempat.nanti2 la