Friday, April 11, 2014

Koleksi Gambar Jebat.





Mommy memang suka ambil gambar kaki baby yang baru bersalin . Tebiat apa ntahla, tapi maybe mommy terikut perangai nenek Kamariah kamu nak.. ;')

Sedang diberikan oksigen. Barulah merah nampak muka tu. Kalau tak..

Yang ni tajuk dia Kim Tan nak pergi kerja. hehehe

B.O.L.A.T

yippiyayyayyayayayyyippiyayayayy *groovy dance*

Budak Semenyih memang selalu renyeh, Macam hari-hari, hari raya. #havoc

Lepas berjaga malam, sian saya ngantuklah..

nak susu

Gambar ni mommy cucuk hidung dia sikit. hehehe


Semasa masih bernama KimTan.

Okay. Sekarang Panggil saya Jebat. Jebat FOO.

Tarik rambut kakak di kala kakak tidur memang best.

Ni masa di Pangkor. Mommy takleh mandi laut. Kalau mommy mandi siapa nak jaga syaye?

Dah besar esok saya mesti simpan misai (read: SAYA MESTI PILIH!-iklan bank rakyat)

I kiss mommy, Daddy and kakak aiyris a lot.


Sekian, Kalau mommy saya rajin lagi, nanti dia upload lagi. Daaaa

No comments: