Google+ Followers

Tuesday, January 4, 2011

Dialog hati

Hati aku: Ko tau ke kau ni sapa kat diorang?

Aku: ntah. tak tau.

Hati aku: Ko bukan lalat ke pada pandangan mata diorang?

Aku: Tak baik buruk sangka wey...!

Hati aku: Yela, ko dengar sendiri kan masa tu?aku pon dengar!

Aku: oh, ye.. aah. kita dengar kan..

Hati aku: Tau takpe..emm..tu, yang kisah dulu2 tu? ko tak ingat? ke ko buat2 lupa?

Aku: Dahla. malas ar nak ingat, buat aku down je..

Hati aku: Sebab tu la dia taknak ajar kau menjahit, kau tu LALAT. L.A.L.A.T! dia nak ajar nak saudara kesayangan dia aje. ko dahla lalat, kuat melawan lak tu. mana orang suka?

Aku: bodoh ar ko. aku dah kata, aku taknak berperasangka buruk lagi. Sapa sebelah ko tu, setan eh?

Hati Aku: Pesal ko nak marah aku lak? aku kan bagitau kebenaran je?why? because u cant handle the truth, right?!

Aku:...............................................................

No comments: